Czwartek, 25 lutego 2016 Kategoria Szosa

35. Ucieczka przed deszczem i wojna z linkami

Zimno, pochmurno. Po 10 kilometrach zaczęło padać więc odwrót.

Po powrocie koło 15 zabrałem się za wymianę linek i pancerzy. Powiem tak: jak nie macie narzędzi do poprawnego obcinania pancerzy to się do tej roboty nie bierzcie. Zrąbałem większość pancerza jaki kupiłem i koniec końców założyłem z powrotem w większości stare kawałki. Oprócz tego wewnętrzne prowadzenie linek też daje w kość przy wymianach. Ogólnie poszło kiepsko i rower jest rozregulowany zupełnie. Jutro testy i regulacja na szosie przed domem.

dopomóc igłą, wykałaczką etc;]
gustav
- 19:54 piątek, 26 lutego 2016 | linkuj
Gello - dzięki ale skoro te działają to w najbliższym czasie nie będę już zmieniał więc obcinaczki nie potrzebne ;)

Gustav - próbowałem też kątówką ale tam w tych pancerzach był taki gumowy wężyk, który od temperatury się stopił i linka nie chciała w ogóle wejść :D
- 17:25 piątek, 26 lutego 2016 | linkuj
Pancerze obcinałem kątówką i przy okazji ładnie wygładziłem, bo te ucięte ze sklepu takie se średnie były
gustav
- 15:41 piątek, 26 lutego 2016 | linkuj
Jak coś to przypadkowo kupiłem 2 sztuki takich obcinaczek. Możemy pohandlować :D
Pisz jak cos na PW.
Pzdr
gello1
- 07:33 piątek, 26 lutego 2016 | linkuj

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa ohate