Wtorek, 27 października 2015 Kategoria Szosa

228. Jesień o zachodzie

Po 2 dość mocnych dniach, dziś przyszła kolej na luźną jazdę z podjazdami. Były 2 - Jaworsko oraz Gwoździec. Pogoda bardzo jesienna - dużo słońca, ale też dużo wiatru. Było też raczej chłodno - 11 stopni mimo, że patrząc przez okno wydawało się, że powinno być ciepło. Przez to na początku zmarzłem porządnie ale po jakimś czasie się rozgrzałem i było "w miarę". Podjazdy weszły fajnie choć tempo "zimowe". Ze względu na późną porę, dostałem ładne widoki zachodzącego słońca. Im później tym piękniej :)

Poniżej zdjęcie z podjazdu do Jaworska. Ciekawostka: na horyzoncie widać wał chmur, prawdopodobnie stratus wywołany zgniłym wyżem, który jest zmorą pory jesienno-zimowej w naszych rejonach. Tym razem trzymał się bezpiecznie daleko od moich terenów, ale w świętokrzyskim mogło być brzydko i szaro.

Okolice Woli Dębinskiej, mimo wczesnej pory słońce już nisko nad horyzontem:

Przejazd pod iście jesiennym drzewem ;)

Z perspektywy górnej rury :P

Samoloty trochę ożywiły czyste niebo:

Lasek w Wokowicach, niezwykle klimatyczny o tej porze roku: