Piątek, 21 listopada 2014 Kategoria Nocą, Holender, Hala

Góralem do Porąbki

Było mokro i zimno, więc pojechałem powolutku rowerem górskim.
Tymczasem szosa dostała nowe opony i ostatecznie po modernizacji (koła) waga stanęła na 9,53kg co daje poprawę o równy kilogram :)

Dla ciekawych ;) Opony to Continental Grand Prix 4000s. Zachwalane przez dużą liczbę ludzi :) Jeździć jeszcze na nich nie miałem okazji ale nawet 'z zewnątrz' wyglądają fajnie i sprawiają dobre wrażenie.

Podsumowując przez ostatnie dni dorobiłem się całkiem przyjemnej ilości nowości:
Obręcze Mach 1 CFX na 32 szprychy
Szprychy Mach 1 Pro 1.7/2.0
Piasty Novatec. Fajna sprawa bo mają maszynowe łożyska.
Kaseta Shimano CS HG-51 11-28t
Łańcuch Wippermann 804
Opony Continental GP4000s

Teraz jedynie doczekać się jakiejś w miarę suchej pogody i można testować :)

Pany, i na drutowych Detonatorach się jeździło i nie było źle :P
Kwestia trafienia. W każdym modelu trafi się felerny egzemplarz, który zniechęci do danej firmy ;)
- 22:06 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj
nie wiem jak te opony użytkujesz ale pierwszy raz takie coś słyszę. Dobrze że każda guma nie parcieje i pęka bo to by niebezpieczne nie tylko w rowerach było :P u mnie nie ma szans by opona dłużej niż sezon wytrzymała więc myślę przez ten czas nie zdąży sparcieć, a przyczepności- tak jak się jeździ czyli po suchym asfalcie to wszystko pojedzie
- 20:04 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj
labudu, guma parcieje i pęka, a później takie białe włosie i później opona zaczyna się sypać i pękać coraz bardziej. Najszybciej się to dzieje na oponach z kolorową gumą.

Ja do Conti nic nie mam, choć jedną naciąłem na kamieniu - łatka od spodu pomogła. Zazwyczaj wytrzymują spokojnie 8-10kkm. Najdłużej wytrzymały mi opony Bontragera XXX, bo prawie 16 tys. Vittorie dobrze się trzymają, ale szybko się ścierają.
Gość - 19:58 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj
ja tam do niczego nie jestem uprzedzony czy coś :P ale moje doświadczenia z oponami są rózne :P w góralu miałem wiele opon- zachwalane geaxy- jakoś mnie nie zachwyciły, schwalbe - wszyscy narzekają, ja byłem zadowolony z masy i przyczepności, jedną fakt- przeciąłem na kamieniu, Hutchinson- moim zdaniem bardzo wytrzymała opona, było widać solidne wykonanie, ale nie trzymała na boki, w szosie - nie mam doświadczenia. A Conti- miałem jedną, po tym jak 10km od domu miałem wystrzał na asfalcie- rozerwało jej bok i oderwało drut od opony, wina tylko i wyłącznie opony nie kupiłem następnego Conti, nie żebym był uprzedzony, po prostu próbowałem czegość innego czyt. jednej z opon od Schwalbe. Pokaż fotki tego Hutchinsona co się pruje :P bo nie wiem dokładnie o co ci chodzi, mi od conti też kilka sznurków z boku wychodziło ale nie wiem o co Tobie dokładnie biega :)
- 17:13 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj
Po dzisiejszej jeździe ciężko będzie jeździć na czymś innym niż 4000s. Super są ;)
- 16:28 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj
Parcieją bez "się". Miało być najpierw "prują się" ;>
PsYhOl
- 16:24 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj
Hutchinsonów nie polecam. Parcieją się, a później prują - dziadostwo nieprzeciętne. Grzesiek dał się Bieniaszowi namówić na jakiś wysoki model i też nie był później zadowolony.
- 16:23 niedziela, 23 listopada 2014 | linkuj
p.s. ja na swoich mam 1,5kkm nalatane i też nie widzę śladów zużycia :P
- 20:47 sobota, 22 listopada 2014 | linkuj
u chłopaków komplet Hutchinsonów 160zł, tyle że nowe i od wyboru do koloru- czarne, szare, niebieskie i białe labudu - 18:46 sobota, 22 listopada 2014 | linkuj
Wypróbuje :) Te kupiłem super okazyjnie bo dałem 120zł za komplet. Podobno lekko używane ale w ogóle na używane nie wyglądają :)
- 18:19 sobota, 22 listopada 2014 | linkuj
znane oponki faktycznie :P i tak biorąc kwestie ekonomiczna to polecałbym Fusion 3 u chłopaków na Krakowskiej, bo opona myślę podobna a cena lepsza :D
- 18:02 sobota, 22 listopada 2014 | linkuj
hehe ok, ok @labudu :D
Wpis uzupełniony :P
Opony to Conti GP4000s
- 14:01 sobota, 22 listopada 2014 | linkuj
Człowieku !!! naucz się że jak piszesz co nowego założyłeś do roweru to musisz pisać jaki model, ewentualnie zdjęcie itp bo ciekawy jestem :P
- 12:13 sobota, 22 listopada 2014 | linkuj

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ntrum