Sobota, 18 października 2014 Kategoria >30km/h, Szosa

Borek i Brzeźnica

Dziś troszkę się pokręciłem po mniej zjeżdżonych terenach. Najpierw pojechałem na Jodłówkę i odbiłem w las w kierunku Borku. Najpierw kilkaset metrów przeraźliwie fatalnego asfaltu, ale potem nowiutki dywanik. Ale czemu nie od początku?! W Borku skręcam w kierunku parku rozrywki czy jak to się tam nazywa. Październik więc pusto, w wakacje w weekendy masa ludzi. Wyjechałem w Rzezawie, tam lekkie utrudnienie przez remont torów, przejście tylko dla pieszych i rowerów. Przeciąłem czwórkę i zaczęła się pofałdowana część trasy. Najpierw hopki do Brzeźnicy, a potem podjazd do Poręby Spytkowskiej. Na zjeździe dokręciłem i po zerknięciu na licznik okazało się, że mam całkiem fajną prędkość średnią (30), mimo leniwego tempa na hopkach. Pojawiły się więc 2 cele: dokręcić do 50km i podnieść jeszcze średnią. Tak więc wjechałem do Brzeska, ale nie pchałem się na  centrum tylko od razu na obwodnicę i potem dalej czwórką w kierunku Dębna. Trasa stworzona do szykich przelotów, toteż cały czas grubo ponad 30km/h. Przed Dębnem skręcam w lewo w kierunku Sterkowca. Tu też droga prosząca się o szybką jazdę, dziś na 3km średnia trochę ponad 41km/h, choć do rekordowej brakło dużo (46,7km/h). W Sterkowcu wymuszony odpoczynek bo jechał pociąg i na koniec ostatnie 2,5km do domu. Udało się zrealizować oba cele :)