Piątek, 29 sierpnia 2014 Kategoria Nocą, Szosa

Nocna jazda

Cały dzień zabrała naprawa padniętej kosiarki, ale przynajmniej udało się odpalić w końcu. Wieczorem Szymek podrzucił do przetestowania pedały szosowe. Szybka zmiana z góralskich spd'ów i ruszyłem w noc. Jest jednak różnica pomiędzy oboma systemami, 30km starczyło by podjąć decyzję o zmianie w niedługim czasie. Wreszcie nic nie skrzypiało ani nie piszczało, aż dziwnie się jechało :P Wpięcie minimalnie bardziej skomplikowane niż w zwykłych spd'ach, ale nie sprawiało jakiś większych trudności.

Trasa naturalnie niezmienna. Do Porąbki - pętla - i powrót ;) Za wyjątkiem Porąbki ciepło, gdzieś tam musiała być granica 2 mas powietrza, bo po wjeździe wyraźnie chłodniej, nawet bym powiedział zimno, a po wyjeździe znów cieplutko i przyjemnie. Już takich czarów doświadczyłem parę razy, najbardziej bodaj 2 sezony temu, robiąc pętle po wspomnianej Porąbce. Wtedy granica wypadła w połowie pętli i kilkanaście razy wjeżdżałem z ciepła do zimna i z powrotem. Szaleństwo.