Niedziela, 30 marca 2014 Kategoria Szosa, >100km, >1000m

Serpentyny i Rozdziele czyli setka na koniec Marca

Ostatni weekend Marca zakończony porządnie. Pogoda poźno wiosenna, więc plan na coś dłuższego i górskiego. Ruszyłem więc do Złotej i tam pierwszy podjazd, jechało się bardzo fajnie choć czuć było, że wieje z różnych kierunków. Po Złotej zjazd do Lewniowej i po jej przejechaniu wyjazd na główną drogę.

Główną dojechałem do Tymowej i już po kilku minutach jeden z dwóch głównych podjazdów dnia czyli serpentyny. Dziś podjeżdżałem je dopiero drugi raz. Gaz poszedł od samego dołu i udało sie wskoczyć na drugie miejsce w klasyfikacji :). Zjazd do Iwkowej spokojnie, trochę dziur w Kątach i po chwili skręciłem na Rajbrot. Tu wiatr z całym impetem wiał w twarz, bardzo dużo sił straciłem na walce.

W końcu dojechałem do Żegociny i już od tamtego miejsca zaczął się w zasadzie podjazd pod przełęcz Widomą w miejscowości Rozdziele. Z początku lekko pod górę ale stopniowo coraz stromiej aż na końcu porządny kawał 12% ścianki :)

Na górze krótka przerwa na jabłko i fotki i ruszyłem z powrotem w dół na Żegocinę. Minąłem zjazd na Rajbrt, z którego przyjechałem i pokierowałem się na Muchówkę. Tam w prawo na Lipnicę. Przed Lipnicą zauważyłem przede mną innego kolarza na szosie, po chwili go dogoniłem i po wymianie zdań okazało się, że kolega jest z bliskiej okolicy :)

We dwójkę dojechaliśmy aż do Brzeska jadąc przez Lipnicę, Chronów, Jasień. W Brzesku ja pojechałem w swoją stronę przez Jadowniki jeszcze na końcu lekko kombinując z dokręceniem. I wyszła stówka na koniec Marca :).